Posted by : wicklowman poniedziałek, 15 kwietnia 2013


   Założenie na kwiecień było proste: 5 treningów w tydzień i dwa dni wolne. Niestety nie będzie to takie "hop siup"...
W sobotę zaliczyłem połowę Kasztanów... Niektórzy pewnie drapią się po głowie o co chodzi. Jedna z Łódzkich ustawek. Zapowiadało się nieźle. Niestety w połowie ich "rundy" zgubiłem licznik i było po jeździe. A, że szukanie zajęło mi ładnych parę minut to o gonitwie nie było już mowy. W sumie z dojazdem i powrotem wyszło mi jakieś 115 km więc "większej tragedii" nie ma...
Szkoda trochę niedzieli, ale w sobotę byłem na weselu także sami rozumiecie :)

Statystyki tygodnia:
- liczba treningów: 4 (4 x szosa)
- dni wolne: 3
- czas w siodełku: 09h47
- kilometry: 280,7
- najkrócej (km): 51,3
- najdłużej (km): 115,1
- najkrócej (czas): 1h46
- najdłużej (czas): 3h55

Wydarzenie tygodnia czyli dzień warty uwagi: sobota. Do południa ustawka pod Kasztanami, a wieczorem wesele kuzynki :)



p.s. Zrobiłem sobie prezent z okazji 34-tych urodzin :)



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Copyright © ... - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan