Posted by : wicklowman piątek, 25 kwietnia 2014

   Druga połowa marca. Składam zamówienie w sklepie Bikestacja.pl. Wcześniej spotkałem się z kilkoma negatywnymi opiniami o nich ale co tam...Mam na oku trzy konkretne rzeczy: bidony BMC, rękawiczki Giro i nogawki 3/4. Szukam tak aby wszystko było o jednego dostawcy. Jest, znalazłem, Bikestacja.pl. Wszystkie potrzebne mi produkty świecą się na zielono czyli są dostępne. Czego chcieć więcej...
Składam zamówienie, płacę i czekam. Po trzech dniach jest e-mail:
"niestety system błędnie oznaczył bidony, jest tylko jeden dostępny, czy zamówienie może pójść w takiej postaci"
Znajduję inne bidony. Żadne pro-tourowe ale pasują kolorystycznie. Pytam o dostępność. Odpowiedź brzmi: "są". Następnie piszę z prośbą aby zamienić BMC na te dostępne. Mijają trzy dni. Cisza. Piszę z prostym pytaniem: czy coś się ruszyło z zamówieniem. Odpowiedź krótka i na temat: "jutro wysyłka".
Mijają kolejne trzy dni. Status zamówienia na www bez zmian. Pytam co się dzieje. Odpowiedź nadchodzi dość szybko:
"bidony są dostępne, nogawki też, problem stwarza firma Shimano, dystrybutor marki Giro, bo nie dostarczył nam rękawiczek i nie rozumiemy o co za bardzo Panu chodzi".
Fuck !!! Co to jest ??? Postanowiłem poczekać jeszcze kilka dni. W między czasie trafiam na sklep gdzie znajduję wszystko co mi potrzebne. Zamawiam i płacę. O nic się nie boję bo wcześniej korzystałem już z usług tego sklepu. Tego samego dnia piszę do Bikestacja.pl, że rezygnuję z tego co zamówiłem prosząc jednocześnie o zwrot należności. Już tego samego dnia zostałem poinformowany o tym, że zamówienie zostało anulowane, w kolejnym e-mailu tekst o zwrocie należności. Bez zbędnych słów. Ani be ani me ani pocałuj mnie w dupę. Odpowiedzi wysyłane automatem...



  Po trzech dniach odebrałem przesyłkę ze sklepu Mikesport.pl. Wszystko tak jak się spodziewałem, rewelka.

   Obiecałem sobie, że nigdy już nie zaryzykuję jeżeli chodzi o Bikestacja.pl.

   Wczoraj szukałem kompletu śrubek do tarcz Campagnolo. Szukałem tylko na Allegro. Gdybym miał korby Shimano to byłoby bardzo różowo. Niestety do Campy znaleźć tego typu pierdoły w PL to nie lada sztuka.
Są na Allegro, znalazłem. Do tego fajne, czerwone. Będzie pasować pod ramę. Sprzedawca Bikestacja.pl, liczba dostępnych kompletów: 10. Ryzyk fizyk, co ma być to będzie. Stwierdziłem, że to co wystawiają na aukcjach to mają pewnie na stanie. Dzisiaj dostaję e-mail o treści:
"niestety system błędnie oznaczył Pana śruby jako dostępne, możemy zaproponować zielone, złote lub srebrne w tej samej cenie"
Ta, zielone czy złote to będą mi pasowały jak...pomyślałem sobie:


   Wziąłem te srebrne...już są wysłane...co tutaj więcej będę Wam pisał...


{ 2 komentarze ... read them below or Comment }

  1. wiki, bo sruby sie kupuje w ... http://torontocycles.com/ :)
    maja chyba wszystko o czym mozna pomarzyc, a i wysylka tania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ... - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan