Posted by : wicklowman wtorek, 30 kwietnia 2013

   Kask przed zakupem powinno się przymierzyć...
 
   Takie czynniki jak: marka, kolorystyka, kształt czy wygląd ogólny mają dla mnie ogromne znaczenie (i chyba nie tylko dla mnie) ale najważniejsze jest to, aby dobrze leżał na głowie !!!

   Zrezygnowałem z zakupu "drogiego" kasku. Miał być w kolorach czarny z czerwonym, miał być "wygodny" i mały, miał mieć normę CE.
Na ebay znalazłem model, w którym po prostu się zakochałem. Odpowiednia kolorystyka, bardzo fajny tył i atrakcyjna cena. Postanowiłem zaryzykować, bo przecież nie miałem zielonego pojęcia jakie będą wrażenia kiedy założę go na głowę...
Opłaciło się !!! Kask leży idealnie !!! Jak go oceniam ???

Kolorystyka: 6/6
Wygląd ogólny: 6/6
Wykonanie: 6/6
Gabaryty: 6/6

Dla ciekawskich...
Kask kupiony na ebay.pl. Pochodzenie: Chiny. Norma CE: jest. Waga: 230 g. Cena z wysyłką wyniosła niespełna 34 dolary (wyszło jakieś 105 zł). Oczekiwanie na wysyłkę: równe 14 dni. Oczywiście obyło się bez opłat dodatkowych typu: cło czy podatek.

Testy w boju będą niebawem...

Oto galeria:









@wiki




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Copyright © ... - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan