Posted by : wicklowman czwartek, 2 maja 2013

15-21/04

Plan zrealizowany :)
Trzy jazdy solo od poniedziałku do środy, dwa dni wolnego i bardzo udany weekend. W sobotę pojechaliśmy z Krzyśkiem na ustawkę pod Kasztany, w niedzielę zaś większą ekipą na Strykowską. W sumie przez ostatnie dwa dni tygodnia wyszło solidne 266 km...

Statystyki tygodnia:
- liczba treningów: 5 (5 x szosa)
- dni wolne: 2
- czas w siodełku: 13h53
- kilometry: 435,7
- najkrócej (km): 43,8
- najdłużej (km): 137,8
- najkrócej (czas): 1h20
- najdłużej (czas): 4h23

Wydarzenie tygodnia czyli dzień warty uwagi: sobota - ustawka pod Kasztanami i niedziela - ustawka na Strykowskiej.

22-28/04

Luźniejszy tydzień...
Od poniedziałku do piątku 6 x dojazdy (do i z pracy), jeden raz wyskoczyłem w ciągu dnia na 1,5 godzinki.
Na weekend zaplanowałem sobie sobotni wyścig w Brodnicy...w piątek zaś zdecydowałem, że zostanę na noc aby w niedzielę odwiedzić Toruń i odbyć krótki trening z Michałem Kwiatkowskim. Plany jednak się zmieniły i zamiast treningu wybrałem kolejne ściganie w mastersach w Bobrowie.


Statystyki tygodnia:
- dojazdy praca: 6
- liczba treningów: 1
- wyścigi: 2
- dni wolne: 1
- czas w siodełku: 11h50
- kilometry: 360,9
- najkrócej (km): 19,5
- najdłużej (km): 86,3
- najkrócej (czas): 0h43
- najdłużej (czas): 2h16

Wydarzenie tygodnia czyli dzień warty uwagi: sobota - wyścig masters/RM w Brodnicy i niedziela - wyścig masters w Bobrowie.

@wiki








Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Copyright © ... - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan